راهکارهای نوین برای الکترونیکی شدن تجارت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02122892416

اپلیکیشن‌ها معرف نام تجاری هر کسب و کار

مقدمه

دنیای مدرن امروز ما به شدت وابسته به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های تلفن همراه شده است. برنامه‌های تلفن همراه در تمام حوزه‌های زندگی و تجارت توانسته‌اند با ارائه‌ی قابلیت‌های ویژه به کاربران و مشتریان خود، راحتی کار با آن، همیشه در دسترس بودن و ارتباط سریع، خود را محبوب سازند. تحقیقات نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد از کاربران و مشتریان ترجیح می‌دهند خرید‌ها و خدمات خود را از اپلیکیشن‌های کسب و کار مورد نظر دریافت کرده و به جای جستجو در اینترنت به راحتی و با سرعت بیشتری از خدمات مورد نظر استفاده کنند. با این حساب باید گفت بهترین گزینه برای هر کسب و کاری داشتن اپلیکیشن کاربردی مفید مختص حوزه‌ی کاری آن کسب و کار است.

اپلیکیشن‌های تلفن همراه

رشد گسترده‌ی دستگاه‌های تلفن همراه و اپلیکیشن‌های موبایل با یکدیگر رابطه‌ی مستقیمی دارند. بدون اغراق باید گفت افزایش چشمگیر استفاده از گوشی‌های هوشمند به دلیل افزایش برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جذاب و کاربردی است که در هر حوزه‌ی کسب و کاری رواج یافته و کاربران را درگیر خود کرده است. در واقع طراحی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های تلفن همراه شبیه طراحی سایت‌ها است البته با روش‌ها و قالب‌های متفاوت‌تر که در قابلیت‌ها و امکانات تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

زمانی که شما برنامه و اپلیکیشن کسب و کار مورد نظر و دلخواه‌تان را در گوشی خود دارید نیازی به جستجو در نت و از دست دادن زمان ندارید چرا که به راحتی می‌توانید با چند کلیک ساده خدمات مورد علاقه‌ی خود را دریافت کنید. تحقیقات صورت گرفته نیز اهمیت این مورد را نشان می‌دهد چرا که این مطالعات نشان داده ۶۰ درصد از کاربران ترجیح می‌دهند نیازهای خود را از طریق برنامه‌های تلفن همراه دریافت کنند.

اپلیکیشن‌ها چگونه می‌توانند به کسب و کار ما رونق بخشند؟

اپلیکیشن‌ها در حال سبقت گرفتن از سایت‌های کسب و کاری هستند و توانسته‌اند با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب خود کاربران را به سمت خود بکشند. ویژگی‌های زیر جزو مهم‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن‌ها هستند:

  • تعامل بیشتر با مخاطبین
  • افزایش فروش
  • بازاریابی بهتر و بیشتر
  • افزایش اعتبار
  • بالابردن مشتریان بالقوه و وفادار
  • سبقت گرفتن از رقبا
  • و…

تعامل بیشتر با مخاطبین

زمانی که شما اپلیکیشن مختص خود را دارید به راحتی می‌توانید با مشتریان خود تعامل برقرار سازید. برخی از اپلیکیشن‌ها با توجه به جنسیت و نوع مخاطبین خود اعلان‌های خاصی را به صورت نوتیفیکیشن برای کاربران خود ارسال می‌کنند. در این حالت می‌توانند تعامل خود با کاربران را بیشتر کرده و از این فرصت برای افزایش مشتریان خود استفاده کنند. مواردی مانند اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی، نکات کاربردی و مفید، انتقادات و پیشنهادات درباره‌ی محصولات، نظرخواهی و سوالات متداول و…  می‌توانند نرخ این تعامل را افزایش دهند.

افزایش فروش

زمانی که شما خدمات و اجناس جدیدی برای فروشگاه خود اضافه می‌کنید چگونه می‌توانید آن را به دیگران اعلام کنید؟

زمانی که تخفیف خاصی روی محصولات و خدمات خود دارید چه می‌کنید؟

 مطمئناً در روش‌های فروش و ارائه‌ی خدمات قدیمی‌‌تر امکان نداشت تا همه از این موضوعات مطلع شوند اما زمانی که شما اپلیکیشن مختص کسب و کارتان را دارید به راحتی می‌توانید تمام این موارد را به مشتریان خود اطلاع داده در نتیجه فروش بیشتری نیز تجربه خواهید کرد.

کدهای تخفیف و برخی ویژگی‌های دیگر مانند قیمت پایین‌تر به علت خرید بدون واسطه نیز می‌تواند تعامل شما با مخاطبین را افزایش داده و در نهایت فروش شما را بالاتر ببرد.

بازاریابی بهتر و بیشتر

اپلیکیشن شما تبدیل به یک بیلبورد تبلیغاتی خواهد شد که شما با تولید محتوای جذاب و بروزرسانی‌های مداوم آن خواهید توانست مشتریان خود را افزایش دهید. با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، کسب و کارها می‌توانند جنسیت، موقعیت جغرافیایی و سلیقه‌ی مشتریان خود را آنالیز کرده و خدمات و محصولات خود را مطابق این معیارها تنظیم کنند در این حالت بازاریابی شما به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت.

افزایش اعتبار

داشتن یک اپلیکیشن نشان از این دارد که شما برای راحتی کار، سرعت بیشتر و افزایش ارتباط خود با مشتریان‌تان آن را راه اندازی کرده‌اید و این امر می‌تواند باعث بالا رفتن اعتبار شما شود و شما را به کسب و کاری حرفه‌ای تبدیل کند که برای خدمات خود ارزش و اعتبار قائل است.

بالابردن مشتریان بالقوه و وفادار

افرادی اپلکیشن شما را دانلود می‌کنند و در گوشی خود نگه می‌دارند که مشتری بالقوه‌ی شما باشند و از خدمات شما استفاده کنند، در این حالت تمام افرادی که برنامه‌ی شما را دارند مشتریان وفادار شما هستند. از طریق یک برنامه‌ی تلفن همراه شما می‌توانید یک رابطه‌ی فوری و مستقیم با مشتریان خود برقرار کرده و وفاداری آن‌ها را به دست آورید.

سبقت گرفتن از رقبا

اگر مشتریان از برنامه و اپلیکیشن شما راضی باشند آن را به دیگران نیز پیشنهاد خواهند داد. این مسافت پیموده شده را برای شما فراهم می‌کند تا یک قدم جلوتر از رقبای نزدیک خود باشید. شما با داشتن یک سایت ده قدم و با داشتن یک اپلیکشین حتی می‌توان گفت صد قدم از رقبای خود پیشی می‌گیرید.

در عصری که مردم خدمات موردنظر خود را به جای حضور فیزیکی از طریق برنامه‌های گوشی تلفن همراه انجام می‌دهند، شما با داشتن اپلیکیشن متخص کسب و کارتان این امکان را به کاربر می‌دهید تا به راحتی و سرعت بیشتری به اهداف خود برسند و این می‌تواند شما را بین رقیبانتان پیروز کند.

اپلیکیشن‌ها معرف نام تجاری

اپلیکیشن‌ها بهترین معرف برای نام تجاری هر کسب و کاری هستند چرا که اصلی‌ترین دغدغه‌ی هر کسب و کاری ثبت نام تجاری خود در بین افراد مختلف است و برای تحقق این خواسته‌ی خود دست به انواع مختلفی از تبلیغات می‌زنند. زمانی که شما اپلیکیشن مختص خود را روی گوشی مشتریان خود دارید ناخود آگاه نام برند تجاری خود را با هر بار روشن کردن گوشی تلفن همراه و یا استفاده از برنامه گوشزد خواهید کرد و این می‌تواند بهترین معرف بی واسطه برای شما باشد.

اگر به مشاوره، آموزش و خدمات طراحی وب سایت نیاز دارید