راهکارهای نوین برای الکترونیکی شدن تجارت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02122892416

وب سایت اینترنتی، فرصت هایی ویژه که تهدید هم می شوند!

مقدمه

  • مقدمه

    گفتیم که وب سایت ها مزیت های بسیاری برای تجارت و کسب و کار و در کل پوشش نیازهای اطلاع رسانی افراد ،شرکت ها ، سازمان ، موسسات و … دارند!

    در عین این حال که یک وب سایت ، نقش مهم و غیر قابل انکاری در این حورزه دارد، “امروزه” وب سایت می تواند یک چاقوی دو لبه نیز باشد!

یک مثال ساده :
چیزی که مسلم است، امروزه به تدریج حتی اگر تصمیم به خرید یک بسته شکلات مجلسی داشته باشید که به عزیزی هدیه دهید، ابتدا در اینترنت و موتورهای جستجو گر به دنبال آن خواهید گشت تا لااقل از قیمت ها و طرح های موجود در بازار مطلع شوید و بتوانید هدیه ای درخور مخاطب خود را پیدا کنید و سپس اگر خرید اینترنتی هم نکنید، بتوانید با مراجعه به فروشگاههایی که احتمال می دهید محصول مورد نظر شما را ارائه می دهند، هدفمند تر خرید کنید!

✅ حال فرضا شما صاحب یک برند تازه تاسیس شکلات هستید، محصولات با کیفیتی نیز تولید می کنید، “هوشمندانه” نیز اقدام کرده اید و نسبت به ایجاد یک وب سایت اینترنتی .مخاطب شما نیز پس از جستجوی اینترنتی در بین تصاویر یا حتی نتایج جستجو برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول شما وارد وب سایت شما شده است .

تا به اینجای کار ، همه چیز مرتب به نظر میرسد و مسلما شما خرسندید اما مشکل زمانی شروع می شود که :

مخاطب شما بعد از ورود به وب سایت شما ، مشاهده می کند که وب سایت دارای ایرادات ظاهری است، از آخرین تاریخ بروز رسانی آن مدت ها می گذرد، اطلاعات محصول بروز نیست ، چند تصویر لود نمیشود و حتی برخی از قسمت ها از کار افتاده !

⚠️  نتیجه برخورد مخاطب با این وب سایت برای برند و محصول شما ؟! با احتمال بسیار زیاد خداحافظی با برند شما یا در بهترین حالت بدبینی نسبت به برند و محصولات شما!

?  واقعا چرا ؟!
چون همه میدانیم ، اولین برخورد افراد با هر چیزی پر رنگترین خاطره را در حافظه فرد ذخیره میکند، حال چه برخود در فضای واقعی چه در فضای مجازی، حال اولین برخود این فرد با محصول و برند شما در فضایی پر از اشکال و نقص و عیب بوده است.

نا خود اگاه و به راحتی به این فرد القا می شود که احتمالا محصولات شما نیز از کیفیت کافی برخوردار نیست !

پس به دنبال محصولات رقبای شما خواهد گشت. درحالی که شاید نوع بسته بندی و حتی برند انتخابی شما در ابتدا او را به سمت شما جذب کرده بود!

وب سایت شما امروز فراتر از یک پایگاه تبلیغاتی ساده است، وب سایت شما امروزه شعبه آنلاین دفتر کار، کارخانه ، شرکت و… شماست، شعبه ای که در فضایی قرار دارد که مردم روزانه بارها و بارها به دلایل مختلف به آنجا مراجعه می کنند.

اگر شما به شعبه ای از شعبه های یک برند مراجعه کنید که خدمات یا محصول بی کیفتی ارائه می کند، آیا به شعبه های دیگر مراجعه می کنید؟!
– اصولا خیر!

 نتیجه گیری :
صراحتا باید عرض کنیم، اگر حوصله ، نیروی کار یا زمان کافی برای ایجاد و مدیریت وب سایت اینترنتی ندارید ، با راه اندازی وب سایت های مُرده ، ناقص و حتی با ظاهر گرافیکی و رابط کاربری نامناسب به بازار جذب مخاطبان خود آسیب نزنید! امروز نه تنها از طریق جستجو ، حتی کسانی که شما را می شناسند، به وب سایت شما مراجعه میکنند، و آنچه را که می بینند، تبدیل می شود به برداشت آنها از شما و محصولات شما !
اینکه در اینترنت و در بین جستجوهای اینترنتی حضور نداشته باشید ، امروز مشکل کمی نیست ، اما حضور ناقص و بد نیز به همان اندازه مشکل ساز است .

شعبه آنلاین کسب و کار خود را جدی بگیرید!

اگر به مشاوره، آموزش و خدمات طراحی وب سایت نیاز دارید