راهکارهای نوین برای الکترونیکی شدن تجارت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02122892416

تبلیغات پیامکی

مقدمه

با توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، روشهای مختلف، موثر و ارزانی برای تبلیغات محصول و یا خدمات در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است. اما، استفاده از سامانه‌ی پیامکی تلفن همراه، بستری مناسب و کاربردی برای تبلیغات در ساده‌ترین دستگاههای تلفن همراه است که بدون نیاز به شبکه اینترنت تبلیغات را دریافت می‌کنند.

تحقیقات نشان می‌دهند که ۹۵ درصد از مردم پیامک‌ها را می‌خوانند که این نشان می‌دهد این روش بسیار موثر بوده و شرکت‌های بزرگ را به استفاده از این نوع تبلیغات ترغیب می‌کند.

البته باید توجه داشت که اثربخشی این نوع تبلیغات به عواملی بستگی داشته که باید به در بازار هدف به درستی شناخته شوند.

  • به ویژگیهای جمعیت شناختی توجه شود.
  • چگونگی نگرش بازار هدف به پیامک‌های تبلیغاتی
  • نام تجاری تبلیغ شده در بازار هدف کاملا شناخته شده باشد.
  • پیامک‌های تبلیغاتی به مشتری مرتبط بوده و بسته به نیاز مخاطب ارسال شوند.

سامانه‌ی پیامکی چگونه عمل می‌کند؟

سامانه‌ی پیامکی قدرت ارسال پیامک انبوه را به کاربر می‌دهد و شما به وسیله‌ی این ایزار می‌توانید پیامک‌های ارسالی و دریافتی خود را مدیریت کرده و بسته به نیازتان از امکانات گسترده‌ی این سامانه استفاده کنید.

قدرتمندترین قابلیتی که این سامانه دارد، ارسال پیامک انبوه و هدفمند است که به این طریق برای پیامک‌های تبلیغاتی یک جامعه‌ی هدف تعیین شده و این جامعه‌ی هدف بر اساس موارد مختلفی انتخاب می‌شود، از جمله:

  • ارسال پیامک انبوه به شماره‌های دلخواه
  • مشاغل خاص شهر، تفکیک شده و ارسال پیامک بر این اساس شکل می‌گیرد.
  • پیامک‌ها را بر اساس منطقه و تفکیک موقعیت جغرافیایی ارسال می‌کند.
  • پیامک‌ها بر اساس کدپستی‌ها ارسال می‌شوند.
  • پیامک‌ها بر اساس دکل مخابراتی ارسال می‌شوند.

و موارد دیگری که می‌تواند به هدفمند کردن پیامک‌ها کمک کند. اما باید توجه کرد که انتخاب جامعه هدف مناسب، به تنهایی در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب کافی نیست. و علاوه بر این باید به نکاتی چون شیوه‌ی نوشتار متن پیامک و زمان ارسال آن نیز دقت کرد.

زمان ارسال پیامک

بهترین زمان برای ارسال پیامک، بستگی به کسب و کار، محصول و یا خدماتی دارد که تبلیغ برای آنها در نظر گرفته شده است. زمان بندی مناسب نه تنها درصد تعامل مشتری را افزایش داده، از واکنش‌های منفی مشتری نیز جلوگیری می‌شود.

اینکه شما در هر ساعتی از شبانه روز برای مخاطب پیامک بزنید، ممکن است باعث عصبی شدن یا اذیت کاربر شود. پس باید در زمان‌بندی ارسال پیامک دقت کنید.

متن مناسب برای پیامک

متن پیام عامل مهم دیگریست که نباید آن را نادیده گرفت. یک پیام خوب، باید کوتاه، مختصر، جذاب و از همه مهمتر تاثیرگذار باشد.

در نگارش هر پیامک باید به این نکات توجه کرد که:

  • هدف شما از ارسال پیامک چیست؟
  • جامعه‌ی هدف شما چه گروهی از مردم هستند؟

همواره باید به این مساله توجه داشت که اولویت ارسال پیامک تبلیغاتی، رضایت مخاطب از دریافت آن است. پس اگر مخاطب نخواهد که این پیامک‌ها را دریافت کند، تبلیغات شما شکست خواهند خورد. بنابراین، تبلیغات پیامکی زمانی تاثیر خود را خواهند گذاشت که خبرنامه پیامکی به مرور توسعه یافته و افرادی به خواسته‌ی خود عصو این خبرنامه شوند.

فردی که به خواسته‌ی خود در خبرنامه‌ی کسب و کاری عضو می‌شود، مشتاق استفاده از خدمات و یا محصولات آن کسب و کار است.  و در صورتی که از مشتری مداری رضایت داشته باشد، معرف آن کسب و کار به دیگران خواهد بود.

پیامک تبلیغاتی، مزایای مهمی را در بر داشته و می‌تواند نقش مهمی در کسب و کار شما ایفا کند. از جمله مزایای این نوع تبلیغات:

  • فوری ارسال میشود: در این نوع تبلیغات با تصمیمی که می‌گیرید پیام ارسال می‌شود و البته با ارسال چند پیامک و ارزیابی میزان اثرگذاری هر کدام، می‌توانید بهترین پیامک را ارسال کنید. در مدت خیلی کوتاه فقط با فشار دادن یک دکمه، هزاران نفر می‌توانند این پیامک را دریافت کنند.
  • مشاهده سریع پیامک توسط مخاطب: پیامک‌های تبلیغاتی به صورت میانگین در ۱۰ ثانیه به مخاطب تحویل می‌گردند و تحقیقات نشان می‌دهد که ۶۲ درصد از کاربران، پس از بیدار شدن به سراغ گوشیهایشان می‌روند و به احتمال خیلی زیاد صندوق پیام خود را چک می‌کنند.
  • دریافت سریع بازخورد از طرف مشتریان: بر اساس تحقیقات انجام گرفته، ۳۱ درصد از مخاطبان به نظرسنجی‌های پیامکی پاسخ می‌دهند. پس در مدت کوتاهی میتوان نتایج خوبی گرفت. این نتایج به کمپانی‌ها برای بهبود کیفیت محصولات و سرویس‌ها کمک می‌کند.
  • نرخ تبدیل بالا: اگر تبلیغات پیامکی به درستی انجام شود، نرخ تبدیل بالایی داشته و کاربران گوشی تلفن همراه نسبت به سایر روشهای بازاریابی واکنش بیشتری به پیام‌های متنی نشان خواهند داد.
  • با انواع گوشی‌های تلفن همراه، مشکلی ندارد. تلفن های همراه از هر نوعی که باشند می‌توانند این پیام‌ها را دریافت کنند و این ابزار ارتباطی بسیار ساده و آشنا برای همگان است.
  • به محیط زیست خطری ندارد: در مقایسه با تبلیغات کاغذی، این نوع تبلیغات کمترین تاثیر را در آلودگی محیط زیست خواهند داشت.
  • می‌توانید ارتباطی بدون واسطه با مخاطب داشته باشید: گوشی تلفن همراه، همواره همراه مخاطب بوده و این ارتباط کاملا مستقیم و بدون واسطه است.
  • اجازه دارید تا تبلیغات پیامکی خود را پیگیری کنید: در این نوع تبلیغات شما می‌توانید از روند و میزان اثرگذاری پیامک‌ها گزارش بگیرید و بازدهی تبلیغات پیامکی خود را ارزیابی کنید.
  • شما می‌توانید پیامک را شخصی سازی کنید: یک راه مناسب برای دریافت بهترین نتایج، شخصی سازیست. شما می‌توانید بر اساس شغل، علاقه، تحصیلات و نام مخاطب برای او پیامک شخصی بفرستید و نتایج بهتری بگیرید.
  • مقرون به صرفه است. تبلیغات پیامکی بودجه‌ی زیادی نمی‌خواهند و اگر به درستی انجام شوند، شاهد بازگشت سرمایه خواهیم بود. شما با مبلغ بسیار کمی می‌توانید مشتریان بیشتری را هدف قرار دهید.

 

ضمانت بازگشت وجه

ریسک همکاری را برای شما صفـــر% میکنیم!اگر تا 7 روز کاری از خدمات دریافتی ناراضی بودید مبالغ پرداختی را با 😊 عودت می دهیم!

پشتیبانی رایگان

پشتیبانی از 6 تا 12 ماه بصورت "رایـگان" بسته به نوع خدمات دریافتی، از 6 تا 12 ماه کـاملا رایگان پشتیبان شما خواهیم بود

ارائه خدمات بر اساس نیاز شما

نیازسنجی یعنی اولین قدم!افتخار ماست که قبل از ارائه هر خدمتی، نیازهای شما را واقعا بررسی میکنیم

مشاوره رایگان

آموزش رایگان برای بهره وری بالاتردریافت مشاوره و آموزش اصولی در راستای استفاده از خدمات، حق هر کارفرماییست، حق شما را ضایع نمیکنیم!!!

ارائه خدمات در اسرع وقت

وقت شما ارزشمندترین دارایی شماستقدردان وقت ارزشمندی که در اختیار ما قرار می دهید هستیم و در اسرع وقت به تعهدات خود عمل میکنیم

خدمات پشتیبانی 7/24

7 روز هفته 24 ساعت شبانه روزخیالتون راحت، چون ما روزهای تعطیل و حتی خارج از ساعات اداری پشتیبان شما هستیم!

اگر به مشاوره، آموزش و خدمات طراحی وب سایت نیاز دارید