راهکارهای نوین برای الکترونیکی شدن تجارت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02122892416

تبلیغات گوگل ادوردز

مقدمه

اگر می‌خواهید تبلیغاتتان مفید واقع شوند و مشتریان بیشتری داشته باشید، گوگل ادوردز یک روش کارساز و مقرون به‌صرفه برای تبلیغات است که شما را به مخاطبان واقعیتان معرفی می‌کند زیرا کسانی از سایت شما بازدید می‌کنند که در پی یافتن شما بودند. زمانی که مخاطبین بیشتری به شما روی آوردند، مشتریان شما بیشتر شده و کسب و کارتان رونق پیدا می‌کند.

گوگل ادروردز چیست؟

 

گوگل را که حتماً می‌شناسید و می‌دانید پردرخواست‌ترین موتور جستجو و بهترین جا برای راه اندازی تبلیغات اینترنتی است. شما هنگام جستجو در گوگل، سایت‌هایی که به کلمه‌ی کلیدی شما نزدیک هستند را به صورت لیست دریافت خواهید کرد. بعضی از این سایت‌ها بابت نمایش خود هزینه پرداخت می‌کنند.

در این روش تبلیغات اینترنتی، شما حسابی را در گوگل خواهید داشت که مبلغی به عنوان شارژ یا اعتبار در آن حساب وجود دارد. سپس به گوگل اعلام خواهید کرد که قصد دارید با کلمات کلیدی که مشخص کرده‌اید و محدوده‌ی جغرافیایی موردنظرتان، کاربرانی را از وجود سایتتان مطلع کنید.

 

 

حتی می‌توانید ساعات مشخصی را هم در نظر بگیرید که تبلیغ سایت شما فقط در آن ساعات به کاربران نشان داده شوند. بعد از انجام این تنظیمات، گوگل تبلیغ شما را بر عهده گرفته و به کاربران نشان خواهد داد. اما با هر کلیکی که کاربران بر روی تبلیغ شما انجام دهند گوگل مبلغی را از حساب کاربری شما کسر خواهد کرد.

مبلغ هزینه برای هر کلیک معمولاً به مواردی چون تعداد آگهی دهندگان آن کلمه‌ی کلیدی بستگی دارد.

چگونه گوگل ادوردز موثر و کارساز خواهد بود؟

 

اگر تبلیغاتتان را درست تنظیم کرده و در راه اندازی و مدیریت آن دقت کنید، می‌توانید از تبلیغات خود در گوگل ادوردز نتایج خوبی بگیرید. در تنظیم گوگل ادوردز به موارد زیر دقت کنید:

  1.  انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  2.  تنظیم هزینه‌ی درست برای کلمات کلیدی
  3.  هدف گیری صحیح کاربران موردنظر
  4.  نوشتن تبلیغات موثر، جذاب و تاثیرگذار
  5. انتقال صحیح کاربران هدف به صفحات سایت
  6.  سیاست‌گذاری هدفمند در راستای جذب کاربر

هزینه‌ی تبلیغ در گوگل ادوردز

 

ایجاد اکانت گوگل ادوردز هیچ هزینه‌ای نداشته و رایگان است و برای نشان دادن تبلیغات، گوگل هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد. اما به ازای هر کلیک که کاربر بر روی تبلیغ انجام می‌دهد، مبلغی از اعتبار اکانت گوگل ادوردز کسر خواهد شد.

هزینه‌ی کلیک برای هر کلمه‌ی کلیدی (CPC) در هر کسب و کاری متفاوت است. این مبلغ با حضور رقبا شکل گرفته و مشخص خواهد شد. به این صورت که با بالا رفتن سود حاصل از جذب کاربری که کلمه‌ی کلیدی بخصوصی را جستجو کرده، رقیب این کسب و کار، پیشنهاد بالاتری خواهد داد و این باعث می‌شود صاحب کسب و کار برای پیروزی در مزایده مبلغ بالاتری نسبت به رقیب پیشنهاد دهد.

Max CPC  یا حداکثر هزینه به ازای هر کلیک می‌تواند برای هر کلمه‌ی کلیدی و یا برای گروهی از کلمات، تعیین گردد. میزان رقابت کلمه‌ی کلیدی و همچنین پیشنهادات سایر رقبا این مبلغ را مشخص خواهد کرد.

اما یکی از معیارهای مهم در اکانت گوگل ادوردز، میانگین هزینه به ازای هر کلیک (Average CPC) می‌باشد. میانگین هزینه به این صورت خواهد بود که اگر شما برای تمامی کلیک‌ها یک مبلغ را مشخص کرده باشید، باز هم با توجه به پیشنهاد رقبا و جایگاه نمایش، مبلغی کمتر و یا مساوی با مبلغ پیشنهادیتان از حساب شما کسر خواهد شد.

دقت داشته باشید که کاهش هزینه‌ی این تبلیغ کار سختی نیست به شرطی که برای هر کلمه صفحه‌ی مشخصی در سایت باشد و عنوان، متاتگ‌ها و url دقیقاً با آن کلمه همخوانی داشته باشند.

 

مراحل تبلیغ در گوگل ادوردز

 

قبل از هر چیزی باید روش استفاده از سیستم گوگل ادوردز را بدانید، سپس یک اکانت ادوردز بسازید و بعد با استفاده از خدمات شارژ ادوردز جی ادز، تبلیغات خود را شروع کنید. در صورتی که استفاده از گوگل ادوردز را بلد نیستید و یا وقت کافی برای مدیریت تبلیغاتتان ندارید، می‌توانید با برونسپاری تبلیغات خود و سفارش اکانت مدیریت شده‌ی گوگل، تنها به عملکرد تبلیغات خود در گوگل ادوردز نظارت کنید.

امتیاز کیفیت در گوگل ادوردز  (Quality Score)

 

امتیاز کیفیت (Quality Score) معیاری است که تعیین می‌کند تبلیغ تا چه اندازه برای کاربر مفید، مرتبط و تاثیرگذار است. مواردی که بر کیفیت تبلیغ تاثیر می‌گذارند، عبارتند از:

  1. نرخ کلیک CTR (نسبت تعداد کلیک به میزان نمایش تبلیغ)
  2.  مرتبط بودن کلمات کلیدی با تبلیغ گوگل ادوردز
  3. تجربه‌ی کاربری از صفحه‌ی فرود

امتیاز کیفیت (Quality Score) عددی بین ۱ تا ۱۰ خواهد بود به این صورت که هر چه این امتیاز بیشتر باشد، جایگاه تبلیغ بهتر شده و هزینه‌ها کاهش می‌یابند.

رتبه‌ی تبلیغ (Ad position)

 

رتبه‌ی تبلیغ همان جایگاه تبلیغ در صفحه‌ی نتایج گوگل است که بر اساس حداکثر هزینه‌ی پیشنهادی به ازای هر کلیک و امتیاز کیفیت، مشخص می‌شود. به طور کلی باید به این نکته توجه داشت که امتیاز کیفیت و هزینه‌ی هر کلیک، از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و در کنار هم موقعیت تبلیغ را در لیست نتایج گوگل تعیین می‌کنند.

گوگل تفاوت چندانی را بین سئو و گوگل ادوردز قائل نیست جز بحث مالی و پرداخت هزینه ها، پس باید در ادوردز هم تمام کارهایی را که برای سئو انجام می‌دهید، در برنامه‌ی کارتان قرار دهید و توجه داشته باشید که رعایت متاتگ‌ها، عنوان‌ها و همچنین لینک‌گذاری‌های صحیح به صفحات هدف الزامی می‌باشد.

 

ضمانت بازگشت وجه

ریسک همکاری را برای شما صفـــر% میکنیم!اگر تا 7 روز کاری از خدمات دریافتی ناراضی بودید مبالغ پرداختی را با 😊 عودت می دهیم!

پشتیبانی رایگان

پشتیبانی از 6 تا 12 ماه بصورت "رایـگان" بسته به نوع خدمات دریافتی، از 6 تا 12 ماه کـاملا رایگان پشتیبان شما خواهیم بود

ارائه خدمات بر اساس نیاز شما

نیازسنجی یعنی اولین قدم!افتخار ماست که قبل از ارائه هر خدمتی، نیازهای شما را واقعا بررسی میکنیم

مشاوره رایگان

آموزش رایگان برای بهره وری بالاتردریافت مشاوره و آموزش اصولی در راستای استفاده از خدمات، حق هر کارفرماییست، حق شما را ضایع نمیکنیم!!!

ارائه خدمات در اسرع وقت

وقت شما ارزشمندترین دارایی شماستقدردان وقت ارزشمندی که در اختیار ما قرار می دهید هستیم و در اسرع وقت به تعهدات خود عمل میکنیم

خدمات پشتیبانی 7/24

7 روز هفته 24 ساعت شبانه روزخیالتون راحت، چون ما روزهای تعطیل و حتی خارج از ساعات اداری پشتیبان شما هستیم!

اگر به مشاوره، آموزش و خدمات طراحی وب سایت نیاز دارید