راهکارهای نوین برای الکترونیکی شدن تجارت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02122892416

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب

مقدمه

یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر سازمان، نظام‌مند کردن مکاتبات است. ایجاد یک ارتباط واحد و فراگیر در بین کلیه واحدهای سازمانی که بتوان با سرعت بالا و بدون محدودیت جغرافیایی به اطلاعات دسترسی داشت، یکی از مهمترین نیازهای هر مجموعه است. سیستم‌ها و نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب در جهت بهبود ارتباطات سازمانی نقش بسزایی دارند. با ظهور تکنولوژی و امکان استفاده از اینترنت، اینگونه نرم افزارها را نیز دستخوش تغییر و تحول خود قرار داده است.

در حال حاضر در سراسر جهان و حتی ایران نیز به دلیل قابلیت‌های فراوان وب، تمامی نرم‌افزارهای اداری و سازمانی به جای سیستم‌عامل، با کاملترین امکانات و به شکلی منحصر به فرد به صورت تحت وب می‌توانند تمامی فعالیت‌های سازمانی، مکاتبات، پیگیری وظایف و… را با امنیتی بالا پاسخگو باشند. در این مقاله با نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب بیشتر آشنا خواهید شد.

اتوماسیون اداری چیست؟

قبل از هر چیز بیایید تا بصورت کوتاه در مورد اتوماسیون اداری توضیحاتی بدهیم. اتوماسیون اداری، نوعی سیستم اطلاعاتی می‌باشد که برای عملکرد بهتر در فعالیت‌های ارتباطی یک سازمان و تسریع روال‌های اداری و بهبود مدیریت استفاده می‌شود. بنابراین استفاده از سیستم‌های اتوماسیون اداری برای سازمان‌دهی برنامه‌ها موجب جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه‌های اضافی خواهد شد.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب چیست؟

امروزه در یک سازمان، دیگر روش‌های قدیمی پاسخگوی نیازهای امور اداری نیست. مدیران و مسئولین ادارات و سازمان‌ها برای یکپارچگی اطلاعات و پاسخگویی به این نیازها باید از سیستم‌ها و نرم افزار اتوماسیون اداری با کاربری وب استفاده کنند تا شاهد مدیریتی بهتر و منظم باشند. با استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت وب، سازمان‌ها براحتی می‌توانند شاهد حذف کاغذبازی‌ها باشند چرا که در سیستم اتوماسیون اداری تحت وب، محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و این مورد یکی از مهمترین ویژگی‌های تحت وب بودن اینگونه نرم‌افزار هاست.

نرم افزار تحت وب یعنی چه؟

ما در مقاله “سامانه تحت وب چیست” به صورت مفصل در این مورد صحبت کرده‌ایم. در حالت کلی، تحت وب بودن سیستم اتوماسیون اداری به این معناست که شما می‌توانید در همه جا و به صورت خودکار، به آن دسترسی داشته باشید. اینکار باعث تسهیل در انجام امور با نتیجه‌ای کارآمد خواهد شد.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب چیست؟

مزایای تحت وب بودن نرم‌افزار اتوماسیون اداری چیست؟

طبق بررسی های انجام شده در اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها، نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب با توجه به نیازها و استاندارهای هر سازمان طراحی می‌شود که موجب پیشرفت چندین برابری سازمان‌ها شده است. شما هر کجا که باشید تنها کافیست با دسترسی به اینترنت به راحتی به پنل اتوماسیون اداری خود دسترسی داشته باشید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. از دیگر مزایای تحت وب بودن نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت نامه‌ها و اسناد الکترونیکی
  • شماره دهی اتوماتیک اسناد
  • جستجوی پیشرفته طبق پارامترهای تعیین شده
  • یادآوری وظایف
  • امکان تعریف امضای دیجیتال
  • امکان ارسال و دریافت پیام
  • تعریف محدوده مجاز دسترسی کاربران
  • و…

دلایل نیاز شما به نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب

نرم افزار اتوماسیون اداری نرم افزاری است که در صورت نبود آن، سازمان‌ها دچار بی‌نظمی و هرج و مرج می‌شوند. در ادامه میخواهیم به ۴ دلیلی که نشان دهنده نیاز یک سازمان به نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب است، اشاره کنیم:

  • انجام به موقع و سریع فعالیت‌های سازمان
  • سهولت در دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان
  • سهولت در دسترسی به اسناد و گزارش‌ها
  • بدون نیاز به نظارت و حضور فیزیکی برای گزارش کار

سخن پایانی

در این مقاله همانطور که مطالعه کردید، به بررسی نرم افزارهای اتوماسیون تحت وب پرداختیم. امروزه دیگر روش‌های قدیمی پاسخگوی نیازهای امور اداری سازمان‌ها نیست و مسئولین و مدیران برای کنترل و یکپارچه‌سازی اطلاعات بایستی از یک سیستم جامع استفاده کنند تا علاوه بر حذف کاغذبازی‌ها، باعث تسریع در انجام امور شود. استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری وابسته به مکان و زمان نیست و کاربران آن می‌توانند در هر زمانی به آن دسترسی داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب می‌توانید با شرکت راهکارگستران در ارتباط باشید. ما در زمینه طراحی وبسایت فروشگاهی و اینترنتی، طراحی، راه‌اندازی و اجرای سیستم‌های مدیریت فروش، سیستم مدیریت پروژه و مشتریان، بازاریابی اینترنتی، برندسازی آنلاین و سایر خدمات مورد نیاز در این حوزه را با تضمین کیفیت خدمات دریافتی و تعهد در قبال اعتماد مشتری، ارائه می‌کنیم.

اگر به مشاوره، آموزش و خدمات طراحی وب سایت نیاز دارید