راهکارهای نوین برای الکترونیکی شدن تجارت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02122892416

تبلیغات بنری

مقدمه

یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغات آنلاین برای برندسازی و معرفی محصول، تبلیغات بنری است. تبلیغات بنری، پیام تبلیغاتی جذابیست که در قالب طراحی گرافیکی ثابت یا متحرکی به کاربران ارائه می‌شود و باعث جلب کاربر و هدایت کاربر به وبسایت مورد نظر، می‌گردد.

اهدافی که برای این تبلیغات در نظر گرفته شده، متفاوت می‌باشد. اما یکی از مهمترین هدفهای این نوع تبلیغات، افزایش آگاهی از برند یا (Brand Awareness) می‌باشد. با این روش هویت کسب و کار در ذهن مشتریان بالقوه حک شده و از وجود این نوع کسب و کار مطلع می‌شوند.

از مهمترین عناصر تبلیغاتی بنری که باید مورد توجه قرار بگیرند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی اصولی
  • CTA تاثیرگذار و هدفمند (به این فکر کنید که پیشنهاد ارزشمند شما برای مخاطب، چیست؟)
  • پیام ارزش آفرین
  • محل نمایشی مناسب

انواع تبلیغات بنری از نظر عملکرد

  • تبلیغات بنری ثابت: عمدتا جایگاههای بنری که در وبسایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید از نوع تبلیغات بنری ثابت بوده و شما می‌توانید برای کسب و کارتان بنری تبلیغاتی داشته باشید که در مکان مورد نظر به مدت زمانی معین، قرار گرفته و مشتریان هدف آن را ببینند.
  • تبلیغات بنری کلیکی: در این نوع تبلیغات بنری، شما می‌توانید در مدت زمان دلخواهتان، به کاربرانی در محدوده‌ی جغرافیایی مشخصی بنرتان را به نمایش بگذارید. حتی می‌توانید محدودیت‌هایی همچون نوع دستگاه و یا سیستم‌عامل را برای کاربران در نظر بگیرید.
  • تبلیغات بنری ریتارگتینگ: در این نوع تبلیغات بنری بودجه‌ی خود را مدیریت کرده و از بین میلیونها کاربر، تنها آنهایی را هدف قرار دهید که قبلا هم به وبسایت شما سر زده‌اند. چون معمولا بسیاری از مشتریان در اولین بازدید از وبسایت، از خدمات استفاده نمی‌کنند و وقتی بار دوم وارد سایت می‌شوند زمان بیشتری را در وبسایت می‌گذرانند.

انواع نمایش تبلیغات بنری

  • نمایش بنر تبلیغاتی در سایتهایی با ترافیک زیاد
  • نمایش‌های خاص در نسخه موبایل وبسایت‌ها
  • نمایش تبلیغ در ابتدای ویدئو کلیپ‌های سایت‌هایی که ویدئو به اشتراک می‌گذارند مانند: یوتیوپ
  • نمایش تبلیغ در اپلیکیشن‌هایی که برای موبایل و تبلت هستند.

مزایای این نوع تبلیغ نسبت به انواع دیگر

  • هزینه‌ی پایین: این نوع تبلیغات نسبت به بیلبورد یا تیزر، هزینه‌ی کمتری داشته و مقرون به صرفه‌تر می‌باشند.
  • نسبت به سایر روشهای بازاریابی بسیار هدفمندتر بوده و می‌توان با توجه به نوع مخاطبین سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و حتی محتوای سایت یا اپلیکیشن، مخاطب هدف را دقیق‌تر نشانه رفت.
  • اشخاصی که آگهی را مشاهده کردند در صورت جذب آگهی، فورا روی آن کلیک می‌کنند و همین کلیک احتمال فروش را بالا برده و این تمایز را بین این روش تبلیغ و روشهای سنتی به وجود می‌آورد که در روشهای سنتی چنین امکانی وجود نداشت.
  • شما می‌توانید آمار و گزارش‌هایی از بازخورد تبلیغ خود که بوسیله‌ی آمارگیرها و کانترها قابل مشاهده هستند، داشته باشید و به این طریق میزان بازخورد تبلیغات را بررسی کرده، استراتژی‌های تبلیغات خود را اصلاح کرده و از هدر رفتن هزینه‌ها جلوگیری کنید.
  • در هر لحظه‌ای قادر خواهید بود تا طراحی بنر تبلیغاتی خود را تغییر داده و شعاری تاثیرگذارتر و یا طرحی جذابتر انتخاب کنید. و این به شما کمک خواهد کرد که اگر پروموشن خاص، یا قصد ارائه تخفیف و یا فروش در جشنواره‌ای را داشته باشید، به این طریق می‌توانید برای مدتی معیت با طرحی خاص بنرتان را منتشر کنید.

مواردی که باید در تبلیغات بنری به یاد داشته باشید

  • به طراحی جذاب بنر و نوع شعار تبلیغاتی توجه داشته باشید. موفقیت تبلیغ شما در گرو طراحی جذاب و شعار تاثیرگذارتان خواهد بود.
  • برای لندینگ پیج، محتوایی تولید کنید که بر اساس استانداردهای بازاریابی باشد. به این طریق شما در کمترین زمان ممکن و با بهترین طراحی، اطلاعات مورد نیاز مخاطب را به او می‌دهید.
  • به یاد داشته باشید بنرهای تبلیغاتی شما حتی اگر در بهترین وبسایت‌ها نمایش داده شوند، باز هم در سئو سایت و بهبود رتبه‌ی گوگل هیچ اثری نخواهند گذاشت. لینک بنر، لینکی غیر مستقیم و دایرکت بوده و بک لینک نخواهد بود.

هزینه‌ی تبلیغات بنری

هزینه‌ی این نوع تبلیغ به سه روش زیر محاسبه می‌شود:

  • هزینه‌ی هر بازدید CPI: پرداخت به ازای هر نفری که بازدید‌کننده‌ی وب‌سایت بوده و تبلیغ را مشاهده‌ می‌کند.
  • هزینه به ازای هر کلیکCPC : پرداخت به ازای هر بازدید کننده‌ای که روی تبلیغ کلیک کرده و از وبسایت تبلیغ کننده بازدید می‌کند.
  • هزینه به ازای هر اقدام CPA: پرداخت به ازای هر یک نفری که از وبسایت تبلیغ کننده بازدید کرده و روی تبلیغ کلیک کرده و در نهایت عملی همچون تکمیل فرم و یا خرید را انجام می‌دهد.

توجه داشته باشید، از آنجا که مردم به محتوای بصری و یا پیامی که به صورت مثالی بصری مطرح شود، پاسخ بهتری می‌دهند. تبلیغات بنری کاربرد خوبی داشته و بهتر است به درستی طراحی و مورد استفاده قرار بگیرند تا به نتایج مطلوب تبلیغ دست یابید.

ضمانت بازگشت وجه

ریسک همکاری را برای شما صفـــر% میکنیم!اگر تا 7 روز کاری از خدمات دریافتی ناراضی بودید مبالغ پرداختی را با 😊 عودت می دهیم!

پشتیبانی رایگان

پشتیبانی از 6 تا 12 ماه بصورت "رایـگان" بسته به نوع خدمات دریافتی، از 6 تا 12 ماه کـاملا رایگان پشتیبان شما خواهیم بود

ارائه خدمات بر اساس نیاز شما

نیازسنجی یعنی اولین قدم!افتخار ماست که قبل از ارائه هر خدمتی، نیازهای شما را واقعا بررسی میکنیم

مشاوره رایگان

آموزش رایگان برای بهره وری بالاتردریافت مشاوره و آموزش اصولی در راستای استفاده از خدمات، حق هر کارفرماییست، حق شما را ضایع نمیکنیم!!!

ارائه خدمات در اسرع وقت

وقت شما ارزشمندترین دارایی شماستقدردان وقت ارزشمندی که در اختیار ما قرار می دهید هستیم و در اسرع وقت به تعهدات خود عمل میکنیم

خدمات پشتیبانی 7/24

7 روز هفته 24 ساعت شبانه روزخیالتون راحت، چون ما روزهای تعطیل و حتی خارج از ساعات اداری پشتیبان شما هستیم!

اگر به مشاوره، آموزش و خدمات طراحی وب سایت نیاز دارید