ایجاد فروشگاه اینترنتی بستری ایده آل برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. شما برای جذب سرمایه و کسب اعتبار بیشتر در دنیای رقابتی امروز به یک استراتژی محکم برا فروش محصولاتتان نیاز دارید. بخش اعظم و مهم استراتژی کسب و کار شما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برای فروش هر چه بیشتر و راحتتر محصولات شماست. در واقع فروشگاه اینترنتی این امکان را برای شما فراهم میسازد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی محصولات و خدمات خود را در قالب سایت به مشتریان خود ارائه دهید. داشتن فروشگاه اینترنتی مزایای خاص و منحصر به فردی دارد که موجب محبوبیت آن شده و نه تنها صاحبان مشاغل بلکه مشتریان نیز از آن استقبال خوبی میکنند.
طراحی فروشگاه اینترنتی
فروشگاه آنلاین در واقع شعبهای بزرگ از کسب و کار و فروشگاه شما در فضای مجازی است که به سادگی در آن مراحل معرفی، بازاریابی، سفارش، فروش و مدیریت مشتریان صورت میگیرید!
فروشگاه اینترنی بستری را برای شما ایجاد خواهد کرد تا بدون داشتن فضای تجاری و پرداخت هزینههای آن به راحتی محصولات خود را به فروش برسانید. فروشگاه اینترنتی کسب و کار شما این امکان را برای شما فراهم میسازد تا در قالب یک سایت به کاربران زیادی خارج از محدودهی جغرافیایی خود دسترسی داشته باشید و نیازی به حضور فیزیکی شما در فروشگاه نداشته و همیشه و هرجا قابل دسترس باشد. شما با داشتن یک سایت فروش به راحتی میتوانید محصولات خود را عرضه کنید و ویژگیهای محصولاتتان را تعریف کنید. همچنین شما محدودیتی در ارائهی تعداد محصولات نخواهید داشت و میتوانید بی شمار محصول برای مشتریان خود ارائه دهید.
مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی
- امکان ارائهی انواع محصولات بدون محدودیت مکانی و دردسرهای انبارداری
- معرفی خصوصیات، ویژگیها و توضیحات تکمیلی هر کالا و امکان مقایسهی آن با کالاهای دیگر در هزینه و کیفیت به صورت تصویری
- کاهش هزینههای مراجعات حضوری و حمل و نقل با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
- دستیابی به مشتریان خارج از محدودهی جغرافیایی و حتی در سطح جهانی
- صرفه جویی در وقت، زمان و هزینههای مشتریان
- صرفه جویی در هزینههای اضافی استخدام افراد برای فروش
- ارتباط با مشتری و اطلاع از نظرات و پیشنهادات او
- حذف واسطهها
- بازاریابی راحت و جذب سریع مشتری
در عصر حاضر افراد به جای حضور فیزیکی و پرداخت هزینههای اضافی دوست دارند تا در هر مکانی که قرار دارند خرید خود را با چند کلیک ساده انجام دهند و این امر ایجاد یک فروشگاه اینترنتی را به یک ضرورت تبدیل میکند. داشتن فروشگاه اینترنتی لازمهی بقای شما در فضای کسب و کاری حاضر است.
قبل از طراحی سایت شما باید موارد زیادی را مورد توجه قرار داده و به آنها دقت کنید تا بتوانید استراتژی محکمی برای ایجاد سایت خود داشته باشید. ما به شما توصیه میکنیم برای آشنایی بهتر فروشگاههای اینترنتی مرتبط با کسب و کارتان را بررسی کنید و هر آنچه نیاز دارید مشخص کنید تا بتوانید سایتی متناسب با محصولات خود بسازید.
امکانات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
زمانی که شما یک سایت فروشگاهی دارید به راحتی میتوانید:
- میتوانید دربارهی هر محصول توضیحات لازم را ارائه دهید، عکسهای مختلف از زوایای متفاوت داشته باشید، حتی میتوانید در مورد هر محصول فیلم های معرفی نیز بارگذاری کنید تا به مشتریان خود حس حضور در فروشگاه و لمس محصولات را القاء کنید.
- میتوانید محصولات خود را در چندین ردهی مختلف دسته بندی کنید و دسترسی آسان را برای مشتریان خود فراهم کنید.
- میتوانید امکان مقایسهی محصولات را ایجاد کنید تا مشتریان به راحتی محصولات شما را انتخاب و خرید کنند.
- میتوانید امکان پرسش و پاسخ دربارهی هر محصول ایجاد کرده و اعتماد مشتریان را جلب کنید.
- میتوانید بخشی را برای نظر مشتریان دربارهی هر محصول اختصاص دهید.
ویژگیهایی فروشگاه اینترنتی خوب
برای اینکه فروشگاه شما به زودی به محبوبیت برسد و برایتان سود آور باشد باید از برخی ویژگیهای مهم برخوردار باشد. همانند زندگی واقعی، برداشتهای اول در تجارت الکترونیکی نیز مهم بشمار میروند. اگر بخواهید وارد یک مغازهی بی نظم و کم نور شوید احتمالاً بدون دیدن محصولات خارج خواهید شد. همین امر درمورد مشتریانی که با یک فروشگاه آنلاین با ساختار آشفته و عکسهای بی کیفیت از محصول روبرو میشوند نیز صدق میکند. در مورد سایت فروشگاهی نیز رعایت این موارد از اهمیت بالایی برخوردار است.
طبق مطالعات و بررسیهای انجام شده، ۷۵ درصد از کاربران اینترنت قابلیت اطمینان و اعتماد به یک سایت فروشگاهی را بر اساس طراحی وب سایت آن ارزیابی میکنند. برخی از کاربران اینترنت هنوز نسبت به خرید آنلاین اعتماد لازم و کافی را ندارند، اینجاست که طراحی وب سایت حرفهای مهم تلقی میشود.
طراحی سایت فروشگاهی شما باید به نحوی صورت گیرد که مخاطبین شما با هر سن و سالی بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و به راحتی محصولات خود را انتخاب و خرید کنند. از این رو دسترسی آسان به محصولات و روش پرداخت آسان در طراحی یک وب سایت از اهمیت ویژهای برخوردار است. طراحی شما باید با محصولات و مارک شما مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر محصول فروشی شما دوچرخه است، طراحی سایت فروشگاهی شما باید بتواند حس پویایی را منتقل کند.
در حالت کلی طراحی یک سایت فروشگاهی کار سادهای نیست و نیاز به یک برنامهی جامع وکاملی دارد که توسط افراد با تجربه و حرفهای انجام گیرد در غیر این صورت هزینههای صرف شده جهت راه اندازی سایت نیز تلف خواهد شد اما اگر سایت شما بسیار حرفهای طراحی و اجرا شود میتواند مشتریان وفادار زیادی را برای شما جذب کرده و به کسب و کارتان رونق بخشد.
چرا راه اندازی، تکمیل و مدیریت فروشگاه اینترنتی خود را به راهکار گستران بسپاریم؟!
- ضمانت بازگشت وجه
- شش الی یک سال پشتیبانی رایگان
- پشتیبانی بصورت ۷/۲۴
- ارائه خدمات منطبق بر نیاز شما
- ارائهی مشاوره و آموزش رایگان
از اینکه خدمات ما بر اساس نیاز شما و پاسخگوی خواستههای شما خواهد بود، اطمینان داریم، با این حال برای آسودگی خاطر شما ضمانت میکنیم اگر تا ۷ روز کاری از خدمات ارائه شده راضی نبودید، وجوه پرداختی شما را با لبخند عودت خواهیم داد.
پشتیبانی در طراحی وب سایت، نیازیست که اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست، با خیالی آسوده طراحی وب سایت خود را به راهکار گستران بسپارید، چون از شش ماه تا یک سال خدمات پشتیبانی فنی رایگان دریافت خواهید کرد.
با روشهای مختلف ارتباطی حتی خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل پشتیبان خدمات ارائه شده خواهیم بود تا همیشه شاهد سطح مطلوبی از خدمات باشید!
وب سایت باید کاربردی، منطبق بر نیاز کارفرما و به نحوی طراحی شود که کارفرما بتواند بر حسب بازار خود از وب سایت بهره بردای کند. ما متقعدیم وب سایت یک کالای لوکس نیست، بلکه امروزه نیاز اساسی هر کسب و کار، سازمان، گروه و حتی فردیست که نیازمند اطلاع رسانی و آگاه سازی دیگران است. قبل از شروع هر کاری نیازهای شما را بررسی و تحلیل میکنیم!
یک وب سایت خوب و استاندارد با ارائهی آموزشها و مشاورههای مناسب جهت مدیریت به کارفرما، تبدیل به یک محصول کاربردی خواهد شد و اگر شما نتوانید وب سایت خود را مدیریت کنید و این شعبهی آنلاین را بروز رسانی کنید، مسلماً هزینههای صرف شده نابود خواهد شد.
راهکار گستران چگونه فروشگاه اینترنتی شما را طراحی و اجرا میکند؟!
- رنگ سازمانی یا رنگ مناسب برای برای فروشگاه شما چه رنگیست؟!
- بازار هدف محصول شما کدام قشر از جامعه و با چه سطح درآمد،سواد، سن و سال و … است؟!
- محصولات شما چه نوع محصولاتی هستند [ هنری، صنعتی، محصولات آی تی، صنایع نساجی و …]
- چه رنگبندی و رابط کاربری و چه ابزارهایی میتواند حداکثر بازدهی را برای فروشگاه شما به همراه داشته باشد؟!
- تولید، مدیریت و بازاریابی محتوا برای محصولات شما
- راه اندازی شبکههای اجتماعی موثر در فروش
- راه اندازی بخش پشتیبانی آنلاین/ تلفنی / تیکتینگ برای مشتریان شما
- تحیل آمار فروش و ایجاد راهکارهای مستمر برای بهبود فروش