راهکارهای نوین برای الکترونیکی شدن تجارت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02174391400

تبلیغات کلیکی

مقدمه

در روش‌های بازاریابی آنلاین، بر خلاف روشهای سنتی تبلیغات که بدون توجه به بازخوردها و نتایج، متحمل هزینه‌های سنگینی می‌شوید، کاملا دقیق و بر اساس میزان بازخوردی که از تبلیغاتتان دریافت می‌کنید، هزینه‌ای پرداخت خواهید کرد.

این هزینه‌ها یا بر اساس تعدا نفراتی که تبلیغ شما را دیده‌اند و یا بر اساس تعداد نفراتی که تبلیغ را دیده و بر روی آن کلیک کرده‌اند، محاسبه می‌شود. که بسته به هدفتان از کمپین بازاریابی نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه را انتخاب می‌کنید.

به عنوان مثال اگر فقط قصد دیده شدن تبلیغتان را دارید و تبلیغ شما هدایت کننده‌ی کاربران به صفحه فرود نخواهد بود و هیچ فروشی به این صورت انجام نخواهد شد، بهتر است هزینه‌ی تبلیغاتتان بر اساس PPM باشد. یعنی اینکه، به ازای هر نمایش مبلغی هزینه کنید.

اما اگر می‌خواهید کسانی به سایت شما آمده و خریدی انجام دهند بهتر است از تبلیغات کلیکیPPC  استفاده کنید. و بر اساس بازخوردهایی که از تبلیغتان دریافت کرده‌اید مبلغی را پرداخت نمایید.

به طور کلی، تبلیغ کلیکی به تبلیغی گفته می‌شود که شما به ازای هر کلیک مشتریان بر روی تبلیغتان پولی پرداخت خواهید کرد. تبلیغات شما می‌توانند عکس و یا نوشته باشند که با طراحی جذابشان مخاطب را ترغیب به کلیک کردن بکنند.

پس از کلیک مخاطب، این شما هستید که باید توانایی تبدیل مخاطب به مشتری را داشته باشید. سایت‌های کلیکی با چند سایت به عنوان ناشر و یا تبلیغ گیرنده قراردادی می‌بندند که آگهی تبلیغ دهنده‌گان بسته به زمینه‌ی کسب و کار و موقعیت جایگاه در بعضی از سایت‌های ناشران، قرار داده می‌شود.

کاربران در سایت‌های ناشر، تبلیغات را مشاهده کرده و در صورت جذب تبلیغ بر روی آن کلیک خواهند کرد و به سایت تبلیغ دهنده منتقل خواهند شد. با این کار، هزینه‌ای از مبلغ شارژ اکانت تبلیغ دهنده کسر شده و بین سایت ناشر و سایت تبلیغات کلیکی تقسیم می‌شود.

برای شروع کار باید یک کمپین طراحی کنید، در این طراحی باید هدف اصلی خود را مشخص کرده و مخاطب خود را بشناسید. سپس محتوایی را برای او آماده کنید که شما را به هدفتان برساند. در مرحله بعد کمپین را اجرا کرده و بازخورد و گزارش اجرای آن را در هر لحظه دریافت کنید.

البته باید مراقب کلیک‌های جعلی باشید. زیرا ممکن است برخی کلیک‌ها از طرف کسانی نباشد که به تبلیغ شما علاقه دارند. مثلا ممکن است:

  • رقبا با هدف تلف کردن بودجه‌ی تبلیغاتی شما، کلیک‌های جعلی انجام دهند.
  • ناشرهای تبلیغات با هدف افزایش درآمد خودشان، کلیک‌های جعلی انجام دهند.
  • مشتریان ناراضی با هدف ضربه زدن به شما و کسب و کارتان این کلیک‌ها را انجام دهند.
  • کلیک‌ها به وسیله‌ی رباتهای آژانس تبلیغاتی در راستای افزایش درآمدشان اتفاق بیفتد.

البته در تمامی موارد بالا اگر آژانس تبلیغاتی خوب و کاربلدی را انتخاب کنید می‌توانید تعداد کلیک‌های جعلی را به صفر برسانید.

مزایای تبلیغات کلیکی

  • مقرون به صرفه بودن: به دلیل اینکه تنها به ازای کلیک‌ها پول پرداخت می‌کنید و همچنین تعیین تعداد کاربران برای کمپین مورد نظر، این تبلیغات نسبت به سایر تبلیغات به‌صرفه‌تر می‌باشد.
  • هدفمند هستند: در این تبلیغات، شما می‌توانید محدودیت‌های جغرافیایی، محدودیت‌های نوع دستگاه و اپراتور را لحاظ کنید.
  • قابل سنجش بودن تبلیغات کلیکی: ایزارهای اندازه‌گیری دقیقی وجود دارند که می‌توانند میزان بازگشت سرمایه و یا فاکتورهای مورد نظر را به صورت دقیق اندازه‌گیری کنند.
  • کمپین خود را شخصی سازی کنید: در این نوع تبلیغ، علاوه بر اینکه مجری کمپین خود هستید، تنظیمات و قابلیت‌های ریز و درشتی را در اختیار خواهید داشت تا بر اساس نیاز، کمپین را شخصی سازی کنید و به این طریق بازخورد بیشتری را دریافت نمایید.
  • منابع آموزشی رایگان: برای این نوع تبلیغات، دوره‌ها و ابزارهای رایگانی وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد تا توانایی‌هایتان را افزایش دهید.
  • سرعت بالا: در تبلیغات کلیکی در لحظه تاثیر تبلیغات کلیکی و حضور کاربران در سایتتان را خواهید دید.

در کل با انتخاب آژانس مناسب و قدرتمند برای انجام تبلیغات کلیکی کسب و کارتان می توانید هزینه‌ی تبلیغاتتان را پایین آورده، از رقبایتان پیشی گرفته و همچنین خیلی سریع و شفاف نتایج تبلیغاتتان را ببینید.

در انتخاب آژانس تبلیغاتی دقت کرده و نرخ کلیک بالا با حداقل هزینه را برای کسب و کارتان رقم بزنید. همچنین مخاطبها را به مشتری و مشتریها را به مشتریهای وفادار تبدیل کرده و فروش بیشتری داشته باشید.

 

ضمانت بازگشت وجه

ریسک همکاری را برای شما صفـــر% میکنیم!اگر تا 7 روز کاری از خدمات دریافتی ناراضی بودید مبالغ پرداختی را با 😊 عودت می دهیم!

پشتیبانی رایگان

پشتیبانی از 6 تا 12 ماه بصورت "رایـگان" بسته به نوع خدمات دریافتی، از 6 تا 12 ماه کـاملا رایگان پشتیبان شما خواهیم بود

ارائه خدمات بر اساس نیاز شما

نیازسنجی یعنی اولین قدم!افتخار ماست که قبل از ارائه هر خدمتی، نیازهای شما را واقعا بررسی میکنیم

مشاوره رایگان

آموزش رایگان برای بهره وری بالاتردریافت مشاوره و آموزش اصولی در راستای استفاده از خدمات، حق هر کارفرماییست، حق شما را ضایع نمیکنیم!!!

ارائه خدمات در اسرع وقت

وقت شما ارزشمندترین دارایی شماستقدردان وقت ارزشمندی که در اختیار ما قرار می دهید هستیم و در اسرع وقت به تعهدات خود عمل میکنیم

خدمات پشتیبانی 7/24

7 روز هفته 24 ساعت شبانه روزخیالتون راحت، چون ما روزهای تعطیل و حتی خارج از ساعات اداری پشتیبان شما هستیم!

اگر به مشاوره، آموزش و خدمات طراحی وب سایت نیاز دارید