هرشل ساپلای کو (Herschel Supply Co) نام یک برند خوشنام، بینالمللی و رو به رشد در زمینه تولید پوشاک و به ویژه کیف و کوله پشتی است.
این شرکت در سال ۲۰۰۹ توسط لیندون کورماک (Lyndon Cormack) و برادرش جیمی (Jamie) آغاز به کار کرد.
برند «هرشل ساپلای کو» یا به اختصار «هرشل ساپلای»، نام خود را از شهر کوچکی به نام هرشل در یکی از ایالتهای جنوبی کانادا اقتباس کرده است.
دفتر مرکزی این برند در ونکوور است و یک دفتر طراحی هم در لس آنجلس دارد، و محصولات آن در کشورهای زیادی توزیع و فروخته میشود.
مایکی اسکات (Mikey Scott) مدیر بازاریابی بینالمللی این شرکت معتقد است بازاریابی دیجیتالی موفق از سه عنصر اصلی تشکیل شده است: محتواهای شما باید قابل اشتراکگذاری باشد، شخصی باشد و از همه مهمتر، قابل قبول باشد یعنی میزان باورپذیری آن از سوی مخاطب بالا باشد.
در واقع Herschel Supply با استفاده از رسانههای اجتماعی توانسته علاوه بر ارائه محصولاتش به مشتریان، برای خود هویت برند (brand identity) پدید آورد.
«هرشل ساپلای» در کنار رسانههای اجتماعی، تولیدات خود را به شیوههای مختلفی تبلیغ و معرفی میکند که درج آگهی در نشریات مکتوب و دیجیتالی و راهاندازی کمپینهای مختلف از آن جمله است.
همچنین وبسایت شرکتی، شبکه بینالمللی خردهفروشها و کانال herschelsupply در اینستاگرام، فیسبوک، پینترست، توییتر و تامبلر در این خصوص فعال و اثرگذار بوده است.
برند مزبور همچنین هکاریهای موفقی با کوکاکولا، دیزنی، Stussy، Liberty of London، Clarks Originals و غیره داشته است.
آقای اسکات میگوید: به عنوان مثال، ما دو خط تولید محتوای آنلاین به آدرس #CityLimitless و #WellTravelled داریم که کاربران با استفاده از آنها میتوانند عکسهای مسافرتی خود را به اشتراک بگذارند.
آقای اسکات میگوید: از پاییز سال ۲۰۱۵ ما ۱۰۵ کارمند در بخشهای مختلف شامل بازاریابی، آنلاین، فروش، عملیات، طراحی، حقوقی، مالی و فناوری اطلاعات داریم.
اسکات تقریباً ده سال تجربه بازاریابی دیجیتال دارد که سابقه کار با Nike و Red Bull بخشی از آن است. وی قرار است به عنوان یکی از مدعوین کنفرانس بازاریابی اینترنتی ۲۰۱۶ کانادا، در این نشست سخنرانی کند.